Jul 29, 2009

ADA AKU KISAH???

Kehadapan EH,
Perangai yg tiba2 ada pada dirimu tu menjelikkan. Ingat aku heran dengan apa yg ko buat??Langsung x. Nak kata iri hati jauh skali. Hah, buatla apa yg dirimu suke EH. Nk tunjuk bagus??Ha, tunjukla ko kt sume orang. Aku sikit pun x terasa. Go ahead with what u want me to feel. I dont even care for every single thing that u want to show. Tunjukla sepuas2 atimu. Sebab orang jakun je tayang benda yang tah pape.

Wahai EH,
Cuba la jd matang sket. Umo dh tua. Perangai mcm budak2. Aku nasihat bukan sbb aku jeles kat ko. Tp sebab aku kesian kt diri mu tu. Macam x tau apa erti kehidupan. Walaupun aku ni xla sebagos mana tapi aku cuba utk jd yg terbaik buat diri aku. X perlu la ko mencontohi aku ni, tapi pandai2 la. Life is like a circle. Jangan mengadu klu ko x dapat apa yg ko nak. Jangan kata life is hard ok. Be honest with urself dulu.

Sekian, time kasih.



If you like this article, please click LIKE button below. Thank you.

2 comments:

Nanabaik... said...

EH????
sape EH itu???
huhuhu

nisadaud said...

Hanya seseorg yg ko xkenali..